top of page

כיף עם התינוק (אמאתינוק) תמי מגן

אם נכנסתם לבלוג שלי זה סימן טוב שהגעתם אלי, תודה.

איך הגעתי לתחום של הדרכה וליווי התפתחותי לתינוקות, כבר סיפרתי ולכן לא אחזור על זה. ההנאה שלי היא מהעזרה והתמיכה שאני נותנת להורים, הליווי בשלב ההתחלתי של ההורות ולאורך שלבי התפתחות התינוק עד הפיכתו לילד

אם הייתי יודעת מעט מהדברים אליהם נחשפתי בלימודי צעד ראשון, יכולתי להשפיע ולשנות את הסביבה ההתפתחותית שנתתי לילדי בראשית חייהם.

הרבה פעמים כשהתינוק בוכה ממשהו מסוים, לדוג שכיבה על הבטן, תנוחת עירסול, שכיבה על הצד וכו' אנחנו נחשוב שזה בגלל שהוא לא אוהב את התנוחה .אני מציעה לפרש את הבכי מסיבה אחרת והיא שהתינוק לא מכיר ולא יודע איך לפרש את המצב החדש. חשוב להבין למה הוא בוכה, אולי משהו לא נוח לו, אולי הקושי נובע מלידה לא פשוטה, מקושי לאבד שליטה ,לסמוך, לשחרר . כל תינוק הוא שונה וצריך לראות, לגעת ולהבין ממה נובע הקושי שלו.

למה כדאי לכם להגיע אלי למפגש אישי, לסדנא, לשיעור או לתת אותי כמתנה לא שגרתית ללידה...

* אתם רוצים לעשות כיף עם התינוק אבל לא יודעים מה לעשות איתו

*אתם מחפשים ללמוד איך לעשות משהו משמעותי ומקצועי עם התינוק

* אתם רוצים להיפגש עם אמהות/אבות נוספים ותינוקותיהם ולשתף חוויות וללמוד גם מנסיון האחרים

*אתם מחפשים מתנה ללידה, משהו אחר עם ערך מוסף

* אתם מזהים כי לתינוק שלכם יש קושי, הוא בוכה הרבה, אין סיבה רפואית לבכי ואתם מחפשים מענה מתאים

*התינוק חסר מנוחה, כמעט ואינו ישן, מתעורר מכל דבר, הוא מתקשה מאוד להירדם

*בכי רב בזמן שכיבה על הבטן

*התינוק לא מתהפך

*התינוק לא זוחל

* התינוק לא מתיישב

* התינוק לא נעמד

* התינוק לא הולך

מחכה לכם באחד מהמפגשים, תמי

הסדנאות הקרובות:

- נותר מקום אחד24/12/15 בשעה 11:30 סדנת הכנה להתהפכויות והתהפכויות

- לא נותר מקום 27/12/15 בשעה 10:00 סדנת הכנה להתהפכויות והתהפכויות

- נותרו שני מקומות 30/12/15 בשעה 11:00 סדנת קטנטנים- נותרו שני מקומות


bottom of page